Jul jul strålande jul


Helt sjukt vad mkt fint jag fått i julklapp bäst var nog longboarden som pappa överrakade mig så att jag skrek som ett barn när han kom gående med den. super chockad kan ja säga.
sen fick j jag tre par skor alltså åhh vad jag älskar skor de är ju de bästa som finns nästan.
sminkpensalr från make up store och snycke träd där jag förvarar mina favoriter i vardagen:D
Syrran fick en tempur säng somj ja ska sova i ikväll woho härligt och SATC boxen samt lång filmen nice alltså de e sjukt underbart tt se dom sexgalningarna igen i tv rutan. luycka. detta va en lyckad jul förutom att farfar somnar hela tin å e super tråkigt förlåt men vad gör han äns här om han inte ska medge ngt i julen alla?
nu va jag lite vrong men de e absolut inte roligt alls.


god jul allesammans massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0