underbart


Nu sitter jag i kdolan och kom å tänka på denna sjukt underbara bild. de e totatlt ur sexig engilt min smak att två personer i en film kan förmedla en sån känsla får mig må bra. Jag sitter i data rummet 1050 med rektorn som lärare å dekänns inte alls lika bra i magen som de vore med min riktiga lärare rektor Per är ingen som ja helst vill träffa på lektionerna utan bara i korridoren capish.
Idag eftermiddag dra jag till Hamra för att träna små barn emma ligge rpå sjukhus ochja kmr iinte va här imorn så de blir ingen presenta tion för oss :( aja men de fixar sig säger jag bara de fix<r sig . måste ta me mig Mickes demo så Kajsa ska få lyssna på den:D Den e rätt söt alltså
Massa pussar er J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0