Ulrika en av bäsat vännerna<3

Ja då sitet rman här igen å inte riktigt fattar vad jags ka göra me denna blogg förstår den inte riktigt sorry om de ser lite kuligt ut med allt som står i mitten av dian hehe ja vill tacka min undebara vän Ulrika hehe som skriver sån underbar blogg lifebyulrika.blogg.se helt sjukt underbart kul att sitta en stund när man pluggar å läsa allt hon skrver barje dag hehe:D aja nu sak jag ta å plugag min SO om Emmeline Pankhurst en kvinnlig hjälpe under första världskriget hon ska plugag plugag plugaga nu ut hela terminen 9 skriver mer om vem jag e nån annan dag ha de bäst /love Jess

Kommentarer
Postat av: ulls

naaw! tack älskling!
jag ser fram emot att få läsa din blogg varje dag oxå :D

2008-02-10 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0