Är detta väsby..?

Hej alla kalsippisar!

Sitter nu på Arlanda i vip rummet:D känns rätt skönt ibland när man har en far som reser mkt så man får lite förmåner men jag HATAR verkligen hatar att flyga tkr det är jätte läskigt:S
Ialfl nu sitte rjag här med en latte och i mjukis kläder fullt packad med böcker lte gogdis och famlijen:) ska bli mys att komma ner till palma och Katalinas lägenhet och bara njuta av sol:) Det är inte så varmt men de funkar:)
Therese nosar på mig mohahahah euuuuwh:P mohahaha

Som rubriken säger så gjorde jag mig pinsam över en sak på vägen hit i taxin hahaha. Helt plötsligt ska jag ta reda på vart vi åker förbi eftersom ja inte vet vad allt heter här i sthlm så jag kolla runt å lägger kommentaren "Jaaahaaaa e detta Väsby?!" Syrran lägger ett högt skratt och smilar "Hahaha" jag frågar "Du vet vrf jag frågar vah?" "Aaaaaa"

Hahaha lägger en hej till till dig dne menad för fast du inte läser detta;)

Puss och kram nu åker jag snart//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0