Fruktnappar med en stänkare av sol;)

Jaha dan va mys börja med att ja vakna förbannat för tidigt engilt min smak men kunde inte motstå att mamma lagt ett ägg brevid mitt huvod så ja kolla va som fanns i förutom godis då alltså. Det fanns ett par örhängen ja tittade på för ngn dag sen ett par örhängen från affären SIX som finns lite här och där, mycket fina. Sen så fick jag för nån dag sen den sista boken om Edward Cullen och Isablea Swan. Skulle fått den idag men hade läst klart den tredje så bad om att få den sista lite tidigare och eftersom jag inet haft så mycket att göra de senaste dagarna har ja mest legat och läst i solen så har fått en litn brun nyans på kroppen samt läst hälften av boken som ja helst velat sparat till Palma så ja kunde underhålla mig under tiden då jag låg och sola...
För att ge lite kampanj för Stephanie Meyers verk så läs dom om du inte har börjat dom e riktigt fängslande=D
Snart gäller det för mig och syster att samsas om en resväska, undrar om de kommer gå så bra, hon som e så egoistisk. Jag ville ha en egen liten rullväska som förra året men icke sa nicke mamma sa tvärt nej å där gick min lycka i kras. =/
Okej packa packa packa, de ska packas ner lite finkläder så att man kan ta n fika på något av Katalinas lyxiga caféer samt någon middan utomhus, solklänning, ballerina skor, klackar och hmm något av shortsen som finns samt badkläder, kofta om de blir svalt på kvällen behöver inte mer. Lycka!

Så puss på er! ha ett fantaskitskt lov ni som har de (inte du då Nathalie,plugga på;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0