Nya Modet?

Är detta sommarns nya mode? I så fall hänger jag inet med =S , visst e de snyggt men inte min stil.

 

Idag: Hade sovmorgon till 12.10 och hade checkpoint dag hela dan, gjorde typ ingenting eftersom datan fucka upp sig som tusan lite jobbigt menmen... Där efter så åkte jag in till stan för att ta en efterlängtad fika med mina gamla kära vänner Isabelle Http://belles.webblogg.se och Ulrika Http://lifebyulrika.blogg.se. Det var mycket trevligt och vi satt mest å snacka om massa minnen vi haft tillsammans. Nu går ja och Isabelle på två olika skolar och Ulrika har sabbats år. Vill sägga stora grattis till Karolina och Emil två gamla vänner som precis firat 7 månader tillsammans samt Mikael som ja känt ungefär hela mitt liv till ditt nya förhållande, GRATTIS!

Igår: Igår hade jag föreställning på vårt projekt #Around the world" som vi jobbat på i en månad och jag tycker juh då att vår dans min klass har gjort själva e helt ostroligt bra:) Och det tycker en helt del oxå:)
Puss/J

Kommentarer
Postat av: Karolina & Emil

Tack Jessica! Vad gullig du är =)

2009-04-05 @ 23:58:20
Postat av: jessica

varsegod:D

2009-04-06 @ 20:00:17
URL: http://thebestoflarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0