Jag va så nära

hej alla!
Jävla skit säger jag bara, jag var helt säker på att jag skulle få lagpris helt säker de behövdes bara att alla ksulle gå i mål fan heller jävla skit då tar den där lilla ungen från östermalm och kör ut, FAN! Okej okej förlåt Hanna men det e så jävla frustrerande..och inte fick jag åka scooter heller för de skulle Addi och Fanny gör så jag hann inte, piss för det med ...:'(
Nu ska jag ta å gråta en skvätt................................................. Okej tack för omsorgen:)
Ialfl snart e de tävling igen på ons + att på tor åker man till Kungsberget för att åka med skolan yay ska bli så kul att skratta lite åt de som inte kan hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.. ojojoj fick ni inte oxå ont i magen av allt skrattande? hihi  usch va elak jag e fy skäms iafl nu ska lilla jag sussa plugg imorn yay I LOVE IT
Natti J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0