Begravningen

Hej alla igen!
Nu e de bestämt jag, Linnea, Inès och Zamina ska sjunga på mormors begravning.Vi ska sjunga "Gabriellas sång" från filmen "Så som i himmeln". Hoppas de blir bra för vi sak sjunga i stämmor mm.
Sitter just nu och pratar med min kära kusin Alex om massa saker främst begravningen å låtar typ hihi.
Visar en fiom från när vi sjöng "Seseans of love" förlåt säkert stav fel:P men där sjunger Inès och Zamina och dom e super duktiga tkr jag:) eller de tror jag de flesta som hör dom tkr. Tyvärr så gick ej Linnes i vår klass då då hon e inte med men nu e hon de:D super kul att ha henne hos oss:D

Nu ska jag ta och gå och lägga mig de e ju lite sent samt att de e ju en dag imorgon:D
Jag och syrrans ska sola solium på "Solakuten" vid Högdalen som jag hitta idag då jag gick en promenad då jag även träffade gamla klasskamraten Emil Nordlinder:D de va skit kul va så länge sen så vi sa hej hopp å sen gick ja vidare.

Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0