"Chalotte Löwenskäld"


Hej alla söta där ute!
Sitter och pluggar svenska och dramatik som jag än så länge inte har så stor kunskap om. Min skola, Scengymnasiet (http://scengymnasiet.stockholm.se) va på "Chalotte Löwensköld" som just nu på stadsteartern (Klara soppteater). Det är en 3h lång föreställning med en pause, och jag kan säga att man har rätt ont i rumpan efter ett tag:/.
Men ialfl så fick vi i skolan en uppgift, att svara på två frågor, men jag är den ända som gör de (för sent), samt att jag inte just nu vet vad ja ska svara på dessa frågor, hjälp?!
Ialfl ska ta vara på denna helg och försöka plugga rejält bra för en gg skull.

Ps. Vi har öppet hus den 27 januari tror jag kom på de super kul:DDs.


(Här är då jag när jag e ngt år gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0