Frihet, Isabelle och sexet i SATC!

Alltså vad gör man med sitt liv när de inte går att gå vidare för vissa personer, jo de ska du får veta man dissar dom engilt min kära vän Kajsa. Själv tkr jag denne person e lite jobbig, okej okej inte helt sant rätt så jobbigt men vill inte såra han liksom. De blir bara för mkt ibland känner jag.
Aja, härlig dag ver det ialfl. Hafde jätte kul i skolan:)
Men ska väl ialfl ta i ackt att Gratta min gammla vän Isabelle Borg från min gamla klass mkt söt och trevlig tjej,KILLAR HON E SINGEL!!
Ett år till frihet sa jag men inte för mig de e 1½  år kvar inte roligt hahaha
Men hallå vrf säger ni inget Sex And The City är ju på tv måste se.Trevligt att folk tar sex så roligt hahah;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

naaw tack jessica! Såg det först nu, men bättre sent än aldrig right?! puuuusss <3

2009-02-06 @ 20:09:23
URL: http://belles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0