Mormor kämpa ..

snyggare par får manleta efter
Sitter och tittar på "Dirty Daning" ensam hemma eftersom syrran är hos hennes pojkvän (Tommy) och mamma och pappa är hos mormor på Sköndals ålderdoms hem.Det ä inte långt kvar hon kommer leva:(
Men jag kan inte säga att jag är så ledsen som jag var när farmor dog, men det är nog för att jag nästan aldrig haft mormor vid min sifda på massa år pga hennes sjukdom (alzheimers).
Hon mår jätte dåligt men märker de inte själv och nu har hennes andning börjat lägga av.
Själv tycker jag att det är lika bra hon lider ju bara, tänk om du hade en hund med samma sak inte skulle du låa den få lida..? Troligttvis så skulle du svara nej men de är ju lag på i Sverige att man ska försöka rädda en person så gott de går.
Aja får se om de blir fleskfilé idag ialfl elle rom jag får ta fram mian skorpor eller kanske ännu lyxigare de mjuka mackor och stecker ett litet ägg och piffar upp den med sallad och lite kryddor:D mums!
Puss och ha en fortsatt trevlig helg!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0