Bort tappade badkläder samt en nockad Jessica.

Jag hittade mina badkläder eller dom som siter bäst haha japp antingen så hittar man en bra top med alldeles för stor underdel eller tvärtom de e skit svårt för mig så favoriten e ju peak underdelen svart med ellos blåvit randig men dom var borta men smart som ja e kom ja på att dom låg i väskan som ja hade när ja sola med vännen min på kalosongberget..:) pinsamt skyllde på både syrran och mamma att dom lagt undan dom:P fniss

Tur att ja hitta dom idag för snart åker vi en sväng ut till landet under dagen ja ska steeeeeeeka:P hehe

Juste pappa kom hem imorse från NY och med sig till mig hade han två par låga Converse:D super glad ett par marinblå och ett par vita happpy!

Shoppade igår med mamma oxå det blev ett armband från glitter, t-shirt från new yorker, delad klänning hittills med mor min men ska köpa en egen:) haha skit fin e den:) 1000 spänn jag har råd ja ska slå till det är en klänning som ja inte vill drömma om längre utan ha!

Mamma nocka mig vid ögat det har svullnat upp och gör ont, stakars mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: tack! kul att du tycker det :D

2009-06-28 @ 23:32:49
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0