Snubbar med gitarr!


(Min stora idol, Lars Winnerbäck)

Hej hopp alla snyggingar!
Ja, jag vill bara säga alla som spelar gitarr (killar) oftats e sjukt söta så ta åt dig! Jag menar det.
Hehe kan inte säga att mian framgånagar med gittaren går så bra. Jag försöker lite då å då när den behövs stämmas eller då min kusin tar tag i de å ger mig ngn kurs under en familje middag.=D
Ikväll: Ja ikväll då så ska jag ta å titta på Melodifestivalen, tyvärr ensam för mor och far fick sista minuten biljetter med middag samt mycket festande men champange, mums säger jag bara, mnen är inte alls avundsjuk jag ska ju käka gurk/morot - stavar till min ensama ära=D
Nu: Nu ska jag tag i och skriva rent min novell jag ligger efter med att lämna in till Erik =/ + att jag ska tänak igenom Jocke förfrågan om jag vill bli sångare i deras band eftersom deras ska lägga av pga av tid.

Kram/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0