Tbx från v.9

hej alla!
hoppas ni har haft ett trevligt lov ni som haft de:)
jag har ialfl haft de suveränt med min kära vännina från hsk nathlaie. vi va med min familj eller en del av den i åre hela sportlovsveckan å åkte massa mys skider. träffa massa som kajsa, kevin, rasmus, inès, sara mfl. super kul träffa även några av mina egna skid ungar( som e bäst om ni ville veta:D). iafl snart kmr massa bilder från mormors begravning och de e inte så mkt kista bilder mer då inès min personliga fotograf fota mig och mina tre fantastiska vänner som söng med mig på begravningen. I LOVE YOU!
Nathalie och jag i år<3
bild på mig och nathalie som jag va i åre med men denna bild e från året innan kan säga att jag gjorde mig skit snygg för att gå till boken men vafan jag va ass töntig hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0