Bästa dagen på länge!

Okej okej detta var en fantastisk dag! Och nu ska ni få höra.
Som ni alla vet nu eftersom ni läser min blogg så ofta så har jag fått VG i matte å halelulija för jag var nära IG i grundskolan men det är inte allt. Sen efter okej lunch så bestämde sig jag och Linnea att sätta oss på skolgården och gotta oss med massa som och ett gott skratt över att två:orna ser ut som spöken (musikalen imorgon) sen kom Gabriel och vi satt och prata lite medans Linnea prata i telefon stup i kvarten lite komiskt:P
Jahapp nu börjar det hätta till:P På väen hem från skolan vid Örnsberg så vem kliver inte på om inte Kevin Borg killen som vann idol helt otroligt, och Linnea säger jag är kändiskåt:P (Jag e väll de lite,kanske). Jag åker med till Slussen för att få lite sällskap. Jag går över till Gröna linjen mot söder av sthlm och går på Hagsätra tåget. Jag hamnar i andra vagnen men vill till den första så börjar gå framåt och väntar på att få byta vagn vid medis:) Ja nu händer det gott folk. När jag klivir in i första vagnen tapar jag andan då jag ser en stor idol till mig om inte Erik Hassle killen som sjunger låten Hurtful mm. Jag stanna såklart där och småkolla lite på han. Hehe sen när han skulle av (jag med) så början han helt plötsligt sjunga lite tyst för sig själv och jag får väldens leende på läpparna. Underbart! Tyvärr e jag för feg för att fråg efter en aoutograf så får behålla han i minnet:D
Dagen avslutades med en massage av Måns på Naprapathögskolan.

Puss 


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jaha, okej, kul! :)

2009-05-27 @ 18:19:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0