Icke räkare hatar lukten..

Hej!
Sprang upp för att kolla datan och lägga in bilderna Forsman gav oss så han kunde ta tillbaka sitt USB-minne redan efter middagen. Ialfl dålig uppdatering men de bryr ja mig inte om för vem bryr sig? Kungen eller:P
Okej måste erkänna att jag tycker jag vart duktigt för jag sprang i tisdags efter konserten i Bullkyrkan med syrran onsdags kväll och torsdags morgon golf träning ute på Hanninge golfklubb. Sen på kvällen igår sprang jag och syrran igen, och imorn blir det Sats Arobics så va säger ni kan ni inte va lite stolta över mig:)

Juste som vil alla vet så närmar sig mig 27 års dag och jag har ju en liten önskelista där de står klänningar och converse bla men ialfl mamma tog med mig till Sickla C igår för att shoppa lite eftersom deras köpcentrum har ökats i en liten del:D så vi åkte dit för att handla presenter och jag hitta tre klänningar, en t-shirt och ett linne jag köpte själv (som jag faktiskt har på mig nu med min lila/randiga harembyxer).

Nu går Forsman och Katalina och ja säger bara det att när hon stack ut för att röka på trappan och jag gick upp för trappan hit så kände jag lukten ända in och det luktar ju så sjukt äckligt eller det är min synpunkt ja förstår bara inte grejen med att allt:P

Nu blir det väl en kopp te lite skrivande på min super braiga novell och sen lägg dags hmm de e ju träning imorn å MÅSTE plugga

PUSS // J


Lite bilder från åre tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0