Lördagskväll

hej hopp!
Kvällen blev inte så tråkig ialfl satt å rocka loss med kusin och syser nere i källan med guitarr hero, woho jag va grym ingen slår mig=D
Idag har jag solat och pluggat men tangentbordet la av så de blev inte så mycket pluggand esom jag hade hoppats, men kommer lärarna tro mig?=O
För någon timma sen gick jag och syrran till sats älvsjö för att träna lite eftersom vi har gått med i sommar programet som säger att man måste träna två gg i veckan för att få sedan i slutet ett litet pris=) roligt men lite dumt av oss att börja med det igår för vi fick ju dra dit ifag ocå då men possitivt tänkande=P
Nu ska jag ta och skriva lite till mamma sen avsluta min novell efter det ta och torka golven=/ inte kul men måste göras ellerhur.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kurragömma :D

2009-05-29 @ 14:18:26
URL: http://memhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0