Tegelstenen borta

Okej nu ska de sägas ngt som borde sagts länge sen joo i lördags innan ja skulle sticka med Zamina till Älvsjö skogen för att fira Vincent så skulle ja sätta på mig mina favorit jeans för att de skulle kanske bli kyligt ialfl dom va nytvättade och då e ju jeans alttid lite mindre men ialfl inget ja bryde mig om å så ja vet inte stod väl å dansa eller ngt framför spegeln och böjde mig ner en anding å då spraaaak fick en stoor reva i byxerna som nu har ökad en stor del med de e inte allt ja tänkte aja de går fortf att använda till de går mer sönder de e ju ändå mina favoritjeans.. så ja drog på mig dom morgonen efter å då kraaaaash hällan gick sönder vaaa ee detta mina bästa jeans från Cheep monday paja men Linnea va inte alls förvånnad men ja ja älskar dom jeansen så ska laga hällan och sen klippa av dom för revba ligger så bra till att de kan va ett par shyrssta shorts till sommarn:) ngt posetivt av de ialfl. har detta hänt er?

+ de poetiva idag är att tegelstenen till mobil pappa hade för ngt år sne som ja va tvungen att låna för att jag "råka" tappa mobilen i golvet klumpig som ja e paja å va tvungen att lämnas in men de gjorde papap kände inte för de efter att jag vart på en skööön massage av P som inte bara va bra på att massera utan va SUPER snygg hehe ja vet ja vet kan man va mer barnslig men hallå finns de ngt ställe i världen man inte spanar efter ngn snygg kille eller tjej?

aja pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0